16 oct. 2014


МОЛОДА ЗІРКА НА НЕБОСХИЛІ УКРАЇНСЬКОЇ МОДИ

   Шість років тому Світлана Теренчук закінчила Вінницький інститут конструювання і підприємництва.

   Після закінчення навчання Світлана одразу почала шити невеликі колекції одягу. Згодом з’явилися друзі-партнери. Завдяки їхній підтримці, а також підтримці свого чоловіка Олександра, Світлана відкрила бізнес і поступово крокувала до успіху.
На запитання журналістів вона відповідає так:
-Моє хобі переросло в мій бізнес. Вважаю, що це дуже чудово, коли людина отримує задоволення від роботи, - каже дизайнер.
Що вас надихає творити?
Можна сказати, що надихають мене вінницькі жінки і дівчата. Я люблю їздити у трамваї й дивитися на людей. Бачу, як вони яскраво одягаються і відчуваю, що я їм потрібна. Через те і мої колекції яскраві.
Які аксесуари застосовуєте у своїх колекціях?
Останнім часом я співпрацюю із дизайн-студією аксесуарів «Муза». Це плетені віночки, великі сережки. Наступна моя колекція буде із валяними аксесуарами.
Що для вас важливіше стиль чи мода?
Потрібно гармонічно використовувати і стиль, і моду. Стиль – це бачення           особисте сьогоднішньої моди. 
Мода – це соціальне бачення основної маси людей в даний час. Відокремлювати моду від стилю, на мою думку, неможливо.
17 жовтня дизайнер Світлана Теренчук представляє нову колекцію сезону осінь-зима 2014-2015 р. під назвою «Відтінки щастя».
Ця колекція покликана внести ноту позитиву і яскравих моментів у серця.
Глядачі зможуть оцінити як повсякденні, так і святкові образи. Моделі будуть демонструвати надзвичайно жіночні сукні, стильні брючні костюми, трендові пальто, вечірні та сценічні сукні.
Бажаємо молодому талановитому дизайнеру успіхів та всесвітньої слави.

Un comentariu: